Hieronder vindt u een antwoord op veel gestelde vragen

Het dragen van badkledij is verplicht op dinsdag en donderdag, zwemshorts zijn steeds verboden. Het gebruik van badjas, handdoek en slippers is verplicht. Deze kunnen zelf meegebracht worden of zijn te huur aan de receptie.

Het dragen van badkledij is verboden in de Wellness, behalve op dinsdag en donderdag, dan is het verplicht (zwemshorts zijn elke dag verboden). Het gebruik van badjas, handdoek en slippers is elke dag verplicht. Deze kunnen zelf meegebracht worden of zijn te huur aan de receptie.

JA, deze staat voor U klaar in de lobby van het hotel.

De kamers worden dagelijks schoongemaakt tussen 10u en 17u30.

Ja, aan het zwembad en ons wellness center zijn verschillende kleedcabines aanwezig. U kan zich echter ook in alle rust omkleden in uw hotelkamer en in badjas naar het wellness center of het zwembad komen.

Het hotel beschikt over een binnenzwembad en whirlpool en is dagelijks geopend van 10u tot 22u. De toegang is gratis. Het dragen van badkledij is hier elke dag verplicht. Vestiaire en lockers staan ter beschikking aan de ingang van het zwembad. De lockers sluiten met een muntstuk van 1 euro of een code.

Het hotel beschikt over een binnenzwembad en whirlpool en is dagelijks geopend van 10u tot 22u. De toegang is gratis. Het dragen van badkledij is hier elke dag verplicht. Vestiaire en lockers staan ter beschikking aan de ingang van het zwembad. De lockers sluiten met een muntstuk van 1 euro of een code.

De receptie kan een taxi opbellen, deze is meestal binnen de 10min beschikbaar. Voor langere ritten dient u uw taxi best vooraf te reserveren.

Draadloos internet is gratis beschikbaar in het volledige hotel.

Op uw TV vindt u meerdere radiokanalen.

Wij aanvaarden volgende betaalkaarten/kredietkaarten:
– MasterCard
– Visa
– Maestro
– Bancontact

Rekening op naam van Royal Astrid nv
IBAN: BE54 7380 3412 2497
BIC: KREDBEBB

Ja, ook op de badpak dagen is het gebruik van badjas en slippers verplicht!
Als u dez eniet zelf meebrengt kan u die huren aan de receptie van ons wellness center.

JA, deze zijn voorzien in de kamers, washandjes niet. Voor de wellness of het zwembad zijn er geen extra handdoeken voorzien.
Deze kan u zelf meebrengen of huren aan de receptie van de wellness.
Meer informatie hierover vindt u hier.

JA, op elke kamer is er een haardroger voorzien in de badkamer.

Neen, roomservice is niet mogelijk in het hotel.
U kan eventueel wel zelf drankjes meenemen naar de kamer vanuit de bar.

In het zwembad is het dragen van een badjas en slippers niet verplicht.

In het wellness center is het dragen van een badjas en slippers verplicht.
U kunt deze zelf meebrengen of huren aan de receptie van het wellness center.

Er is een gratis fietsenstalling in de garage van het hotel, hier zijn ook oplaadpunten voor elektrische fietsen aanwezig.
Gelieve uw fiets af te sluiten met een fietsslot, de directie is niet verantwoordelijk voor diefstal.

Er is een gratis fietsenstalling in de garage van het hotel, hier zijn ook oplaadpunten voor elektrische fietsen aanwezig.
Gelieve uw fiets af te sluiten met een fietsslot.
De directie is niet verantwoordelijk voor diefstal.

Onze bar is dagelijks geopend vanaf 10u30 tot 24u00. Wij voorzien geen bediening in onze bar, bestellingen worden afgehaald aan de toog. U kan in de bar ook terecht voor kleine snacks.

In de kamer is een gratis kluis geïnstalleerd.
Wij adviseren u om deze te gebruiken.
Het hotel is niet verantwoordelijk voor  verdwenen voorwerpen uit uw kamer.

Roken in de publieke ruimtes is bij wet verboden. Roker op de kamer is ook niet toegelaten. Bij het niet naleven van het rookverbod op de kamer en/of in het gebouw wordt er € 150,00 boete/schoonmaak kost in rekening gebracht. Het hotel beschikt niet over een rokerszaal of rookruimte.

Een kinderbedje kan tegen betaling gereserveerd worden aan de receptie. Na 16u00 kunnen wij niet meer garanderen dat het nog mogelijk is om een extra kinderbedje te plaatsen op uw kamer. Als u uw kinderbedje zelf meebrengt dient u geen toeslag te betalen voor kinderen tot 3 jaar. Het is wel noodzakelijk om vooraf door te geven dat er een kind zal meekomen tijdens uw verblijf.

Wij verwelkomen graag uw viervoeter in onze kamers. Indien u uw huisdier alleen achterlaat in de kamer zal onze poetsdienst uw kamer (om veiligheidsredenen) niet poetsen. Huisdieren zijn niet toegelaten in het restaurant, wel in de bar. Voor huisdieren wordt een toeslag gerekend.

Indien u vroeg moet vertrekken kan u ter plaatse met onze nachtwaker een beperkt ontbijt afspreken, in geen geval is het dan mogelijk om warme gerechten te bekomen en zal er slechts een beperkt aanbod mogelijk zijn.

Van 07u30 tot 10u wordt het ontbijt geserveerd in het restaurant Mozart. Voor het ontbijt zijn er geen gereserveerde plaatsen, u kan een tafel kiezen naar keuze. Het ontbijt is in buffetvorm en volledig in zelfbediening. Er staan verschillende automaten ter beschikking voor de koffie, thee of fruitsap. Indien u vroeg moet vertrekken kan u ter plaatse met onze nachtwaker een beperkt ontbijt afspreken, in geen geval is het dan mogelijk om warme gerechten te bekomen.

U kan kosteloos annuleren tot 48u voor aankomst, behalve indien u hebt gekozen voor ons Non-refundable tarief of een promotie met andere annulatie voorwaarden. Voor het terugstorten van een betaald voorschot rekenen wij € 25.00 administratiekosten aan. Een betaald voorschot kunnen wij bijhouden voor een volgende reservatie. In geval van annulatie tijdens uw verblijf, zal de volledige reservatiewaarde in rekening worden gebracht als kost voor de annulatie en gederfde winsten.

Uw wektijd kan u laten instellen door onze receptiemedewerkers of U kan dit zelf instellen via uw telefoontoestel in de kamer.

Vreemde valuta kunnen in het hotel niet gewisseld worden en u kan er ook niet mee betalen.
U vindt een wisselkantoor op het Sint Petrus en Paulusplein 19, dagelijks geopend van 09u00 tot 18u00, behalve op zondag.

Onze receptie is 24/24uur geopend. Om veiligheidsredenen sluiten wij de ingang van het hotel tussen 24u en 06u. De voordeur is dan enkel te openen met de sleutelkaart van uw kamer of aanbellen om onze nachtwaker de deur te laten openen. Indien u na 18u00 zal inchecken is het steeds beter om ons hierover vooraf in te lichten.

Het hotel beschikt niet over een à la carte restaurant.
Wij serveren een vast dagmenu in ons restaurant. Dit menu kan u terugvinden aan de receptie of in de liften van het hotel.
Omdat wij steeds met dagverse producten werken, dienen alle maaltijden vooraf gereserveerd te worden.

MIDDAGMAAL:
aanvang tussen 12u00 en 13u00
AVONDMAAL:
aanvang tussen 18u30 en 19u30
MENU WIJZIGINGEN:
dienen steeds vooraf te worden doorgegeven aan de receptie, zoniet kunnen wij tijdens de dienst zelf niet meer garanderen dat er nog een aanpassing kan worden gedaan aan het menu.

Alle informatie over onze pensionformules kan u op deze pagina terugvinden

Het hotel beschikt over 19 ondergrondse garageplaatsen, 9 buiten parking plaatsen en 21 plaatsen in de Vinci parking aan het hotel. Alle plaatsen zijn betalend en op reservatie. Bij aankomst in het hotel dient u zich eerst aan te melden aan de receptie alvorens de parking plaats in te nemen.

In de straten rond het hotel moet u betalen met de parkeermeters langs de straat. Er zijn ook enkele gratis parkings in Oostende. Meer informatie hierover kan u op deze website terugvinden.

Er is ook een nieuwe gratis parking aan het station van Oostende. Deze is via dit plan te bereiken

Bij aankomst in het hotel vóór 15 uur, kan u uw bagage opbergen in onze bagageruimte. Op de dag van vertrek kan u uw bagage terug in de bagageruimte plaatsen en zo nog van een dagje Oostende genieten. Laat nooit waardevolle goederen achter in de bagageruimte. De directie is niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal.

Uitchecken kan tot 10u à 10u30. Om wachttijden aan de receptie te vermijden, kan u vóór het ontbijt al afrekenen, dan hoeft u bij vertrek enkel nog uw sleutel af te geven aan de receptie.

Inchecken kan vanaf 15u.
In functie van beschikbaarheid kan u eventueel vroeger inchecken. Dit kan echter nooit gegarandeerd worden. Bij aankomst in het hotel vóór 15 uur, kan u uw bagage opbergen in onze bagageruimte.